söndag 9 mars 2014

Jobb!

Tidigt i går morse styrde vi (jag och Inger) kosan till Jönköping för en kick-off med delar av Nordic Wellness utvecklingsteam. Ja. Inger är ju både min granne, bästa vän, kollega och min chef. Ja, chef när det kommer till de jobb jag gör via Nordic Wellness. Haha. Vilken lyx va!? 

Dagar som dessa brukar oftast innebära en hel dem jobb och vidareutbildning. Men inte denna gång. Förmiddagen innebar jobb och träning i Concepts fina lokaler,  spa på NW Huskvarna och sedan middag på stadshotellet. Det kallar jag för lyx! Underbar dag med många skratt. Tack för denna gång kära kollegor! Dagen får du i bilder utan text. För nu ska jag stupa i säng.  











Ja just det. Söndagen. Häng hos mina kära föräldrar med både promenad, prat, kaffe, utomhuslek, middag och en lite mindre lyckad löprunda med brorsan. Mindre lyckad i den bemärkelsen att jag var sjukt trött, mätt efter lunch, hade 0 energi och inga direkta löpskor. Min bror var väl kanske inte så jätte laddad heller. Jag skakade liv i oss och ut kom vi. Strålande sol, vilket var ljuvligt. 25 min runda är ju bättre än inget. 

Nä. Sussa gott finingar! 
En vecka med klasser väntar, som jag har längtat. J*vla magsjuka rent ut sagt. Nu så. Go natt ;-) 

Inga kommentarer: