onsdag 5 mars 2014

På bättringsvägen

Yes! Dagen har bara blivit bättre och bättre. Började dagen med hönökaka och en kopp te. Allt för att mjukstarta. Matlusten är ju sisådär efter magsjuka. Sugen på vanlig mat är helt enkelt svårt att vara. 

Tänkte att vi håller oss borta från våra vänner en dag till. Allt för att vara på den säkra sidan. Men man blir ju heeeeeel tokig av att gå hemma. Så. Förmiddagsutflykten gick till Sillvik. Det var alldeles tyst och lite för 'ödigt' (heter det så!?) för mig och Theodor. Men mysigt. 


Nu längtar man till sommaren...ta en glass här och lapa sol. MMmm. 

Efter att Theodor hade ätit lunch och sovit begav vi oss ut för nästa utflykt; 4H gården här i Torslanda. Theodor älskar att vara där. Så för att få med han hem fick jag muta han med att vi hade russin i bilen. Haha. Barn är för goa! 


Nu sitter jag och sippar på min första kaffe sedan i söndags morse. Det måste ju betyda att jag är frisk!? ;-) Har längtat! 


Inga kommentarer: