tisdag 8 april 2014

Ångad torskrygg

Jag är så skeptiskt mot färdig mat. Jag vill laga min egna mat helt enkelt och det är väldigt sällan jag köper fryst fisk, kött och kyckling. Det ska vara färskt. Punkt.

Men. Jag var bara tvungen att testa denna fisk. Jag har hört att den ska vara så god. Hmmm...hur god liksom? VÄLDIGT GOD! Och så enkelt. 4 min i mikron- pang, färdigt!  Denna ska jag köpa flera gånger. Bra att ha vid nödfall.

Till fisken serverade jag ungsbakad rödbetor med chèvreost på. Rödbetorna låter jag förkoka i ca 15 min tills att de är nästintill färdiga. Gratinera i ca 15 min på 200 grader. Och givetvis lite sparris- för att det är gott och färgens skull ;-)

Killarna fick en himmelsk god Carbonara. 

Försöker ladda batterierna för i morgon smäller det. BODYPUMP och SH'BAM. Snälla kropp, 100% frisk och kry i morgon. 

Natti natt! 

Inga kommentarer: