onsdag 2 april 2014

Det blir inte alltid som man har tänkt sig...

Började dagen bra. Ok bra. En krasslig Theodor med en hosta from hell. Lyckades däcka han i vagnen när det var som skönast ute, lycka! Sol, lite egentid, kaffe och en Rawfoodboll. 

Senare på dagen åkte jag till Falköping för att köra en Promotionklass i Bodyjam. 50 förväntansfulla medlemmar rockade klassen. Bra energi!!


Väl i bilen fick jag ett samtal av min mor. Hon och Tomas var på östra- barnakuten med Theodor. Han hade på kort tid fått hög feber och han hade nästan tuppat av, hans kropp orkade inte den höga febern. Så gasen i botten och till östra för att möta upp min familj. Vi kom hem senare på kväll, dock i säng 00:00. En lång natt med mycket vakentid. Så i kväll blir det inga klasser för mig. 

Det blir inte alltid som man har tänkt sig....minst sagt. 

Inga kommentarer: