måndag 21 april 2014

Lika bra att få det gjort!

Uppe med tuppen i dag så 07:30 drog jag på mig löparskorna och stack ut ca. 30 min. Så himla jobbigt men otroligt skön känsla efteråt. Att springa under vår/sommar är ett rent helvete många gånger för mig då jag är allergisk mot i princip allt på utsidan. Fruktansvärt! Men tidigt på morgonen eller sent på kvällen  brukar funkar ok. Så för att jag ska få det gjort måste jag springa tidigt på morgonen för att träna sent på kvällen är inte min grej. 1. Oftast har man fullt upp med annat, speciellt dagar/helger som påsk, jul, sommar m.m. 2. Om jag tränar för sent har jag svårt att sova då jag är rätt 'hög' på endorfiner och adrenalin. Så är du som jag;  upp och hoppa, snöra på dig skorna och stick ut. 30 min går fort.
Kan jag, kan du! 

När passar dig bäst att träna? Har du reflekterar över det någon gång? 

Inga kommentarer: