tisdag 15 april 2014

Säljes!!!!

Följande kläder, skor och väskor säljes. Kontakta mig på sandra@sandraborjesson.se. Frakt tillkommer om du inte vill att jag ska skicka paketet till dig.


Reebok 3D FUSEFRAME - Framförallt designad för att du ska kunna dansa i dem men passar lika bra som en sneakers. Använda 2 gånger fram och tillbaka till gymmet. Inser att de är för stora för mig, jag har en 37:a.

Storlek 37,5. Nypris 800 kr. Ditt pris: 350 kr. 

Reebok Dance Printed Top. Medium. Aldrig använd. Väldigt snygg öppningi ryggen. Dock har jag alldeles för små axlar för denna och den åker bara av. Nypris 300 kr. Ditt pris: 200 kr. 


Reebok Harem Pants. Storlek Medium. Aldrig använda. Nypris: 500 kr. Ditt pris: 300 kr. 

Nike/Les Mills jacka med dold huva. Medium. Aldrig använd. Ditt pris: 250 kr. 


Nike/Les Mills Nike byxa med mudd nertill. Något tightare mjukisbyxa. Storlek Small. Endast använda ett par gånger här hemma som 'mysbyxa'. Ditt pris: 250 kr. 


Les Mills Linne med innerbh. Aldrig använda. Storlek Small. Ditt pris: 150 kr. 

Les Mills topp. Innerbh. Storlek Small. Aldrig använd. Ditt pris: 150 kr. 

Väskor aldrig använda. 250 kr/st.

Nike/Les Mills tryck.

Nike/Les Mills tryck.

Endast Nike väska.

Inga kommentarer: