tisdag 20 maj 2014

Les Mills Nordic - trainerdays in Stockholm

Dåligt med UPDATE här ja. Bad Sandra! 
Här kommer lite bilder från vår tränarträff i helgen 

Först utbildning och föreläsning på Reeboks HQ i Solna. Och nu ska ni få höra. Såg kollektionen för VT 2015 och jag säger bara WOW!!!! De har även en all på G som kommer att slå stort. 

Därefter var det av till Vaxholm och Vaxholm Castle. 



Båten tog oss ut till denna gamla fästning/slott. 

Hur ljuvligt och vackert. Ja även min rumskompis - Lina,  för helgen är även hon vacker. Toalett och dusch fanns i korridoren. Haha. Not Sandy style, vanligtvis, men jag måste säga sällskapet och miljön var klockren.



Middag på Badholmen. En hel Ö för oss själva. 

Ljuvlig morgonpromenad.


Tackar och bockar för denna gång! 
Älskar mina kollegor. Älskar mitt jobb. 

Inga kommentarer: