tisdag 3 juni 2014

Har du några bortförklaringar?

Träning är inte bara mitt jobb utan en passion och en livsstil. Att jag har en frisk och skadefri kropp som kan träna ser jag inte som en självklarhet och tycker därför att jag måste ta tillvara på att jag just är FRISK, KRY och SKADEFRI. Alla bortförklaringar om att jag inte hinner; släng dig i väggen. 

Jag har precis kört ett 12 min styrke-intervall pass, som också kan kallas 'tabataträning'. Då Theodor sover körde jag nere i hallen och med endast min egna kroppsvikt. Så ja. DU kan träna när som helst och var som helst. 

Intervall 1) Squatsjump/ push-ups
Intervall 2) Höga knän/dips 
Intervall 3) Saxhopp och mage 

I kväll väntar en Bodyjam klass på NW Frölunda. Jihooo! 


Under tiden jag körde fick detta goda kesobröd gå klart i ugnen. Så nu blir det en lättare lunch; kesomacka med makrillfilé i tomatsås. Receptet på kesobrödet hittar du under kategorin 'bröd'. 

Kan jag. Kan du. 

Inga kommentarer: