torsdag 8 januari 2015

2015 - ett år fylld med utmaningar!

Hej kära läsare!

Inläggen blir allt färre men jag hoppas att ni får inspiration i dem inlägg som publiceras. Min intention med bloggen är att försöka nå ut till allt fler människor och inspirera till en hälsosam och balanserad livsstil. En livsstil där vi rör på oss regelbundet och försöker i största mån äta ren och näringsrik mat som både kropp och knopp mår bra av. 2015 är ett spännande år för min del. Jag lägger stort fokus i att vidareutvecklas och kommer under våren studera till Lic. Livsstilsrådgivare. Vilket innebär att jag blir Lic Kostrådgivare, Lic. Hälsorådgivare och Lic. Livsstilsrådgivare. Jag kommer att fördjupa mig i kostfrågor, hormoner, diabetes, stresshantering, rök-och alkoholavvänjning och mycket mer. Jag kommer att plugga samtidigt som jag driver mitt företag och har som mål att bli färdig innan sommaren. Det kommer att bli en hektiskt vår men jag vet att jag är redo för detta. Min hjärna skriker efter vidareutveckling och med denna utbildning i ryggsäcken kommer jag att kunna utveckla mina tjänster allt mer samt ta på mig fler/mer uppdrag via den offentliga sektorn.

Jag har tidigare haft samarbeten med kommun och landsting men känner att jag nu står stilla och för att kunna variera mina tjänster måste jag nu vidareutvecklas och utbildas. Detta ska bli så KUL!

Förutom mina uppdrag via Les Mills och Nordic Wellness, mina PT Online klienter, företagspass m.m. så hoppas jag att kunna besöka fler kommuner, föreningar och skolor i framtiden. Jag har mycket att ge och ser med spänning fram emot 2015.


Gå gärna in på min hemsida www.sandraborjesson.se för mer information om mina tjänster. Eller vill du kontakta mig direkt? sandra@sandraborjesson.se

Önskar dig en fin dag!
Sandra Börjesson

Facebook:
SandraHälsocoach

Instagram :
sandrahealthcoach

Inga kommentarer: