onsdag 29 april 2015

Härlig start på dagen och trevliga besked!

Hej och hå!

Efter att ha lämnat Theodor på dagis åkte jag direkt till gymmet för att börja öva den nya BODYJAM releasen. Jesus vad tiden har gått fort. Om mindre än fyra veckor är det dags för årets andra kvartalsomgång. Längtar att få komma i gång med de nya releaserna. Känner mig som en duracellkanin som har slut på batterier och upprepar samma saker varje pass. Haha!



Fick inte med mig något mellanmål, så det fick bli ett riktigt gym-mellanmål. Protein bites, banan och  uppbyggande drink.

Behövde få svettas rejält så innan hemgång slängde jag mig in på en Grit Plyo - 30 min högintenstiv intervall träning med fokus på plyometerisk träning. Som på svenska lita kort betyder spänstträning fast med en hel del cardio. Jag var helt slut efter 30 min.


Väl hemma fick jag ett väldigt roligt besked. Jag har blivit godkänd på första delkursen i min utbildning. Jag läser 3 block. Första blocket är uppdelad på 2 delkurser och det är kostrådgivarkursen. Så nu är jag ett steg närmre att bl.a.  bli licensierad kostrådgivare. Tummen upp!. 

Min lärare skriver bl.a. så här: 
"Du har gjort ett mycket bra arbete med flera kloka kommentarer. Du visar att du har en förståelse för ämnet och att du har en insikt i uppgifterna. Du har gjort en mycket bra och detaljerad tabell över kostråden vid olika livsstilssjukdomar. Det är även mycket intressant att läsa om din jämförelse mellan olika dieter. Det är inget som behöver kompletteras, bra gjort!"

Tummen upp säger jag!

Nu ska jag maila en klient, sedan hämta upp Theodor tidigt. Vi ska köpa blommor och plantera under eftermiddagen. 

Ha en fortsatt bra dag! 
Sandra

Inga kommentarer: