onsdag 27 maj 2015

Full rulle!

Förra och denna veckan går i ett. Just nu har jag massa jobb inbokat och jag hinner inte testa några nya recept, därav inte så mycket uppdatering kring just det ämnet.


Efter måndagens BODYJAM på Majorna. Jag är så glad för att de ville ha mig där. Medlemmarna är helt fantastiska och vi har en riktig partytimma varje måndag. Fullt ös, massa svett och håret all over the place efter 60 min. Glad Sandra!


I dag har jag haft ett spännande möte med min bästa vän, granne, stöttepelare och också kollega. Vi smider planer för fullt inför hösten 2015 och jag hoppas kunna börja marknadsföra våra tjänster här inom kort. Håll dig uppdaterad!


Tog min kaffepaus/rast ute på altan i dag. 15 minuter sol räcker för att jag ska få lite färg. Gott med lite D-vitamin på denna vita kropp.


Dammade av mina gamla cykel/spinningskor i dag. Lite spontant bestämde jag mig för att delta på Ingers klass. Var dryga 4 år sedan jag gick på en cykelklass och ca 6 år sedan jag instruerade en. Om det var tungt? Njaaa...men jag backade lite på motståndet för att inte vara helt utmattad i morgonbitti när jag kör en BODYPUMP kvartal för 51 instruktörer. Men det var sjukt svettigt. Kändes som jag hade cyklat i 40 graders värme. Både linnet och byxorna var alldeles genomblöta. Haha!


Återkommer i dagarna med ett recept på en Het räksås med pasta/shiratakinudlar. Supergott! 


Kram Sandra

Inga kommentarer: