måndag 22 juni 2015

Midsommarafton 2015

Helgen har vart riktigt bra. "Finns inget dåligt väder" det är så sant. För detta land går tamejtusan inte att lita på. Det är bara att göra det bästa av situationen. Helgen har levererat trots tråkigt väder. God mat, härligt umgänge, gott vin, en del socker och träning.

Torsdagkväll besökte jag spontant en Grit Cardio. Försökte här på mitt instagramkonto visa att jag var väldigt röd i ansiktet trots att det hade gått 45-60 min efter klass.


Fredag gick jag upp med tuppen. Frukost tidigt för att sedan köra en BODYPUMP innan det var dags att börja fira midsommar. Fullbokad klass med glada deltagare. Älskar egentligen att gå upp när resten av familjen ligger och sover. Stillsamt, tyst och lugnt.


Min midsommar outfit + lite accessoarer. Fick bli långbyxor, då vädret var sådär här i Göteborg.

Halleluja! Det sprack upp och blev en riktigt härlig midsommar trots allt.

Älskar detta rosévin! Passar till allt!

Vi startade midsommar med en härlig sillunch. Därefter en riktigt god grill med bakpotatis, sallad och grillade grönsaker. Mums! 

Härlig tårta med mängder med jordgubbar!

Midsommarfirandet höll på till 23, så även för Theodor som tappert höll sig vaken. Riktigt bra jobbat. Hela familjen vakande upp 10:00 till strålande sol. Frukosten på altanen smakade väldigt gott!

Det blev lite spontanhäng hos midsommar-värdparet med. Sol, kaffe och goa midsommarrester.

Riktigt bra midsommar helt enkelt! Hoppas att du hade en härlig helg! 2 veckor kvar innan det är dags för 4 (!!!!) veckors semester. Till helgen väntar en BODYJAM grundutbildning här i Göteborg. Ser väldigt mycket fram emot att få dansa med 14 nya BODYJAM stjärnor.

Måndag. Zzzz trött. Ska hoppa i sängen nu.
Natti/Sandra

Inga kommentarer: