onsdag 10 december 2008

Les Mills Show

Efter en veckas "kurerande" känner jag mig nu lite bättre. Dagarna går så snabbt och snart är det JUL, för mig är det tända ljus, julstjärnor i fönstret, rött, gemenskap, kärlek, vörtbröd, skinka och en massa klappar. Julen behöver inte vara så krystad, allting behöver inte vara så dyrt, det är, som vi brukar säga, TANKEN som räknas och det stämmer. 

Under helgen hade jag fullt upp med arbete och utbildning. Under Fre
dag kvällen var det Les Mills och träning för hela slanten. Under Healthy Business Awards uppträdde jag och 5 andra kollegor från Sportlife. Vi visade upp en mix av Les Mills klasser. Det blev en härlig blandning av BODYBALANCE, BODYPUMP, BODYCOMBAT och BODYJAM. En lyckad show!

Showen har startat och vi började en Tai Chi från BODYBALANCE 42...






Med följd av en mix av BODYPUMP 


Tackar mina vackra damer, Johanna, Inger, Anna-Maria, Susanna och Åsa för denna lyckade show. 
(fler bilder kommer inom kort)


Lördag: Höll i en Utbildning för Sportlifes nya barnpassare
Söndag: Hade rep. med alla dans elever, inför terminens dansavslutning som äger rum på Sportlife Kållered Söndag 14/12 klockan 14.00. Välkomna!

En vacker helg!

Inga kommentarer: