måndag 30 november 2009

What a weekend!


Helgen är över och oj vilken helg. Jag startade lördagen med en lörunda (dock på bandet), där efter åkte jag till Göeborgs konserthus för att förbereda den stora dansshowen. Det var hektiska timmar inna dörrarna öppnades upp för alla föräldrar. Alla barnen hann iaf repetera och det kändes som att allt funkade kanon. Väl inne i logerna kunde barnen sätta sig ner och ta en fika och bara ta det lugnt (måste säga tack till alla danslärare som hjälpte till så mycket).

Klockan blev 16.00 och showen gick hur bra som helst och allt flöt på, vilket var skönt. Efteråt var det high life, då alla föräldrar skulle hämta sina barn, anmälningsblanketter (till VT 2010) skulle lämnas in, föräldrar ville beställa DVD:n från showen och många ville ställa frågor. Klockan blev 17.30, alla hade gott och jag var helt tom i huvudet. Jag hade inga ord, var helt tom - jag var innerst inne helt överlycklig över att det hade gått så bra, men med tanke på hur spänd jag var under dagen och svettig över själva situationen, så sblev jag helt apatisk, helt bort och väl inne i bilen, då släppte allt och jag kunde återigen känna glädje för dagen och vilket bra jobb vi gjort.

Där efter åkte jag och T till Gothia Towers för en STOR räksmörgås, oj vad gott det va!

Söndagen, vaknade 10.00 och var galet trött, men jag gick upp gjorde lite god frukost. Efteråt tog jag tag i adventsstädet, det blev riktigt mysigt. Gud vad jag älskar december månad, tycker det är så mysigt med julsatakar och alla tända ljus.

Så här fint blev det




Under eftermiddagen finslipade jag på min koreografi till dagens klass (M.J - Beat it), det känns som att det kommer bli grymt bra. Jag hoppas också på att få göra en liten Sportlife roadtripp med denna klass.

Kvällen till ära, middag på Manana med min älskade bror och T, där efter blev det filmtajm med Flickan som lekte med elden.

Nu är det jobb som gäller och jag hoppas att vi ses klockan 18.00 på Sportlife Almedal i kväll, då är det dax att dance your ass off to Michael Jackson. Boka dig: 031-408021.

See ya!

Inga kommentarer: