torsdag 2 april 2009

HoT TaMaLe


SOLEN HAR KOMMIT FÖR ATT STANNA! 

Äntligen, äntligen, äntligen...vad jag har längtat! I går efter jobbet, tog jag tillfället i akt och åkte in till stan. För mig är SOL och VÄRME = Shopping, umgås med vänner, spontanitet, glädje, aldrig trött...ja allt! Jag blev så glad för solen, så jag glädje mig åt att köpa ett par nya jeans, nice one! 

Det blev en kort visit inne i stan, sedan promenerade jag vidare till Sportlife Exclusiv,  där jag mötte upp en kär vän, Malin - sedan åkte vi hem till henne och fikade. Mys kväll blev det!          

Det är inte så ofta man hinner shoppa på vardagar, då det alltid är jobb och klasser som gäller! Innan jag tog vagnen in till stan tog jag av mig min NIKE Outfit och byte till min nyinköpta skinnjacka - äntligen fick den komma ut från påsen...där den har legat i en vecka. En av mina bästa köp, än så länge under våren...det sved i plbånboken när dem ca 2000:- försvann, men i dag hade jag stor glädje över den!
Kände mig Hot Tamale!!  


I dag blir det BODYPUMP, Möte, AFRO!

Njut av solens strålar!!!

/S


Inga kommentarer: