torsdag 4 februari 2010

YOGA för hela slanten...


Till helgen ska jag gå Global Yoga utbildning, för Johanna Andersson som även instruerar på Sportlife (tjänstledig denna termin). Det ska bli fantastiskt att vidareutbilda sig inom yogan. Är utbildad BODYBALANCE instruktör, som är en variant av yoga, så det ska bli skönt med att komplettera sinay oga kunskaper. Har tränat Yoga i många år och jag älskar träningsformen. Denna utbildning sträcker sig under en månad och för att bli licensierad behöver jag ha praktiserat yoga under 100H under 6 månader (rätta mig Johanna om jag har fel), så nu blir det Yoga för hela slanten...

Just nu dricker jag mitt kvällste:


...känner mig inte helt 100 och är lite nervös hur det ska gå till helgen, jag vill ju ABSOLUT inte bli sjuk nu. Detta te är fullpackad med mineraler och antioxidanter så jag hoppas att det ska hjälpa.


Sov gott!

Inga kommentarer: