måndag 30 mars 2009

Sportlife Konventionen

KONVENTET 2009 är över! 

Vilken dag, kväll och natt det blev! Det var längesen jag fick så mycket positiv feedback från så många instruktörer, grymt kul! 


Dagen till ära hade vi en hel drös med klasser, b.l.a. 2 BODYPUMP klasser, en BODYCOMBAT, BODYSTEP, BODYJAM, BODYATTACK, BODYBALANCE  klass. Ett flertal cykel klasser, en yoga klass, en S-Core klass...ja, ett brett utbud var det och som sagt alla var grymt nöjda, med alla presentatörer!

Kvällen till ära; Buffé och mingel, vi avslutade sedan kalaset med drinkar och dans på Push. 
Jag räknade ut att jag på Lördag gick upp 05.15 och gick och la mig 06.00 på Söndag. Vilket jag fick ta igen under söndagen, kom nog aldrig tillbaka från det där sömn tillståndet. 

Söndags eftermiddagen ägnade jag hemma hos Inger och Jeppe - där det var Våffel kalas...yuummii! 






Här får ni en liten smyg bild på hur det såg ut. Detta är från BODYJAM klassen som den fantastiska Åsa Fornander körde. 

Kommer med bilder inom kort! 

Dax att jobba...


Inga kommentarer: