måndag 18 april 2011

4 shower av 4 avklarade!

Pjhhuuu, dags och pusta ut. Wow vilken helg vi har haft på Sportlife och vilken helg jag har haft. Showerna blev riktig bra och jag kan inte mer än vara lycklig! Det är mycket som ska funka och det gör att jag oftast blir lite småstressad inför dessa dagar. Så fort första showen är avklarad brukar det lätta. Ca 400 elever showade loss på scen under helgen, hur coolt är inte det!? :)

Amy Diamond var terminens gästartist och det blev en succé!

Här dansar ett gäng elever , från Klubb Partille, loss till Ola.



Amy Diamond. En väldigt proffsig tjej och med en riktigt bra live röst! Kul att hon kunde vara med oss dessa två dagar!





Amy och alla Partille elever!


En helg fylld av väldigt roliga minnen. Lite små godisbitar:

- Dag 1. Brandlarmet går, fyra (snygga) brandmän dök upp ca 4 min efter larmet gick. Say no more!
- Dag 2. Funky björnen blir akut sjuk och en instruktör fick hoppa in i björndräkten. Phhjuuu!
- Dag 2. Amy m.fl. får bensinstopp på väg från GBG till KBA, fick ta Taxi för att åka och köpa bensin. Men hon dök upp tid.


Haha det som inte DÖDAR, eller vad säger man!? Nu laddar jag om inför Kungsbackas avslutning som är 14 Maj.

Hej och hå!


Vill du anmäla ditt barn till HT 2011, klicka då in här.


-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: