söndag 21 juli 2013

Åter på hemmaplan

Hemma efter ett par härliga dagar på Tjörn med familjen Halldin/Waldernes, därav min frånvaro. Häng gärna med på instagram där uppdaterar jag flera gånger om dagen; sandradanceforlife heter jag där. Har haft det så himla mysigt att jag nästan längtar tillbaka lite, en riktig semester helt enkelt. Och efter en dag som denna suger det galet mycket i min resetarm. Vill så gärna boka resa i höst/vinter. Nu är vi lite inne på Thailand i slutet på November, vad tror du om det? Kamala Beach Family Resort med Ving!? Ja i vilket fall, vad det än blir så längtar jag. Vi var aldrig utomlands förra året då jag var gravid och vi köpte ett hus. Och enligt oss bör man unna sig en en resa/år bara för att få komma bort och se något annat. I vilket fall resa eller inte, Tjörn är oslagbart på sommarn! 


Bästa av allt vår nya sandlåda på tomten som Tomas brorsa hade fixat. Tummen upp! Barnen älskade den! 

Det blev en hel del promenader för rasta av barn och vuxna :-) 

Kossor = sommar 

Mys! 

Ett glas rött intogs vare kväll efter att barnen hade somnat. Det mina vänner det är livet på en pinne och semester! 

Middagar ute på altan för att förlänga dagen. Himla gott! Precis innan hade jag och Inger vart och tränat på Sportlife Myggenäs. Vilken trevligt klubb det var! 


Det blev ett besök i Stenungsund, himla mysigt att få på bryggorna längst med vattnet. 


....och vi hann med att besöka goa Martina som bjöd på fika delux. Tack för det sötnos! 

Förutom ett besök på gymmet hann jag med att köra ett Intervallpass; 10*200 meter. Därefter avslutade jag med att springa 2 km i er lugnt tempo. Snabbt och effektivt! 

Mer närproducerat och ekologiskt en så här kan det inte bli!!! Ett ägg för 2:90 är väl värt sina pengar. Bästa grannarna kan man säga :-) 

Ja, som ni ser, riktigt härliga dagar har ci haft. Hoppas du har en go sommar! 

Kram/Sandra 








Inga kommentarer: