fredag 31 december 2010

Vad händer 2011?

Det du själv önskar! Det är bara du själv som bestämmer vilken väg du ska gå, att stå vid en korsning och tveka - finns det tid för det? I min värld är det bara att GO FOR IT eller JUST DO IT! Varför? Jo, jag är en person med otrolig beslutångest, så jag följer min magkänsla och min dröm, på så sätt vågar jag kliva vidare och satsa på det jag vill.

2010 - har vart ett sjukt galet år och jag är så stolt för att jag vågade satsa och ja...JUST DO IT!

Januar 2010 - korades till Nike Top Instructor 2010. Att få instruera på Nike Convention har alltid varit en dröm och snacka om att få mersmak...2011 - watch out :) TACK alla för denna vinst och jag har sugit på denna karamell under den låååång tid och jag är så stolt.

Med den fina motiveringen;

"Sandra är mycket pedagogisk, vågar ta plats och har ett bra flyt i klassen. Hon har personlighet, "det", som fängslar och som få har. Sandra har en härlig utstrålning, bra teknik och potential att utvecklas till en väletablerad gruppträningsinstruktör."


Februari 2010 - Plåtades av Fitness Magazine och hade äran att få vara med i Nr4. En grym upplevelse och herregud vilken lovely dag jag hade.

Februari 2010 - Jag startade mitt egna företag Movement In Flow. Stolt företagare som även fick sin första hemsida. Hemsidan (nr 2) har nu utvecklats och jag kommer 2011 satsa mer på att utveckla mitt företagande.


April 2010 - Les Mills..Les Mills...Les Mills...Les Mills. Att få äran att börja jobba med Les Mills, är en dröm som har gått i uppfyllelse. En dröm jag har haft sedan 2007 - när jag bosatte mig i Nya Zeeland. Jag har jobbat hårt för att ha tagit mig dit jag är i dag, och hårdare måste jag jobba. Sedan starten har jag hunnit med att köra utbildning i Sverige, Danmark, Norge och Polen. Så fantastiska människor jag har äran att få jobba med och inte minst Jesper, en av dem bästa cheferna jag har haft.

November 2010 - The Convention i Göteborg och Best Of the Best i Stockholm. Hann med att presentera på två helt fantastiska konvent under november månad och jag är nu inte längre 'oskuld', haha. Helt otroliga upplevelser och jag är så glad för att jag fick äran att få vara med och presentera. Superglad till 1000!

December 2010- Les Mills, kvartaler, Fitnessmässan Göteborg. Att få känna på att köra kvartal, var mer nervöst än att köra på konvent och köra klass på Nike. Varför? Det är nog för att Les Mills instruktörer är så grymt duktiga samt kräsna, vilket positivt. Instruktörer går på kvartal 4 gånger om året och självklart kräver dem det bästa. Körde två BODYPUMP klasser (Team med Kristin & Fredrik) samt en BODYJAM (team med Dorre och Åsa.F). Kan inte med ord förklara hur roligt och inspirerande det var, grymt var det iaf. TACK för alla underbara och fina ord!


Vad händer 2011? Jag har många drömmar och jag kommer att jobba hårt för att uppnå så många jag kan...

TACK 2010 för ett grymt år!

Inga kommentarer: