tisdag 5 oktober 2010

Bye Bye sweden - hello sun!




Äntligen...äntligen..äntligen är semestern här! Förstår knappt att jag ska åka till sol och värme - så här, en oktober dag och inte vilken dag som helst utan på min födelsedag! Happy Birthday Sandra - thank you! Ska bli helt fantastiskt att få lite D-vitamin på kroppen - känner mig som en vit säl. Lite små fix väntar - Les Mills utvärderingar, städa, träna och packa - sedan bye bye Sweden, hello sun!






Jag har följande vikarie på mina klasser under veckan:
Afropowerdance - Tisdag 5 + 12/10 Lina Hellén
BODYBALANCE - Onsdag 6/10 Maria Morgström
BODYPUMP - Torsdag 7/10 Caroline Andersson
BODYJAM - Måndag 11/10 Beatrice Sjöblom


MISSA INTE! Nästa vecka ,vecka 40, har Sportlife Teknikvecka!
En vecka där vi fokuserar lite mer på gruppträningen och går back to basic.
Under veckan kommer det vara en hel del team-teach klasser samt en hel del prat om teknik. Visste du att grunden till en snygg och vältränad kropp är tekniken. Teknik = effektiv och säker träning! Så passa på och kom på våra teknikpass. På Sportlife Almedal, kommer du kunna testa på bl.a. Yoga med Sierra och Parvin - Tisdag 12/10, RPM (cykelteknik) med Cecilia och Petra - Onsdag 13/10 och många fler klasser. Om inte - passa på att gå på dem klasser där det står TEKNIK efter - det betyder extra teknikprat och genomgång. GIVETVIS kommer nivån på klassen vara lika hög som vanligt, då tanken fortfarande är att du ska få träna och svettas!


Jag säger hej och hå för en veckas tid, ha en strålande vecka i kalla och Sverige och njut av höst-burr-vädret! =)
Ciao, Sandra


Inga kommentarer: