fredag 7 september 2012

Frågestund/Question time!



Den här bloggen är långt i från megastor, men de som varje dag klickar in på min blogg är jag mer än tacksam för. Det gör mig glad när ni klickar in här, tro mig, mer än mycket annat - speciellt nu i dessa tråkiga vänta-dagar. Jag har aldrig riktigt vart så precis i VAD den här bloggen handlar om och så kommer det att förbli. Men bloggen speglar ju givetvis mitt liv och min vardag och just nu handlar det endast om att jag snart ska bli mamma - väntan är olidlig, därav blir det kanske mindre händelserika, intressanta och roliga inlägg. Men så får det vara. Om ett litet tag kommer det säkert bli en hel del bloggande om min lilla bebbe, därefter träning efter graviditet and so on....

Livet är ju en berg-och dalbana och så också en blogg, eller? :)


Men vad jag igentligen skulle vilja göra är en klassisk frågestund. Det är galet många som tittar in varje dag, men som aldrig kommenterar. I KNOW - jag kommenterar ADLRIG på andras bloggar, så jag ska inte klaga. Men det hade vart roligt att veta om ni har några frågor om mig, mitt jobb, Les Mills, Sportlife, kost, träning....eller vad som intresserar er. Behöver absolut inte vara något om mig, långt i från!

Jag vet att jag är ute på djupt vatten, kanske inte får några frågor alls...haha, men då får jag helt enkelt välja ut lite egna frågor. :) Antingen skriver du under kommentarer, skriver ett meddelande på facebook eller mailar mig; sandra@sandraborjesson.se. 


English: 
I was going to have a question time here on the blog. It would have been so fun if YOU want to post a question in the 'comments'/ 'kommentarer' - at the bottom of the blog post. Please, do that :) 


Enjoy your day! 

Inga kommentarer: