fredag 15 maj 2015

Jag vill tacka livet



"Jag vill tacka livet
Som gett mig så mycket
Det har gett mig skrattet
Det har gett mig smärtan
Så att jag kan skilja lyckan ifrån sorgen"
- Arja Saijonmaa

Tankens kraft. Så svårt men ändå så enkelt. Jag vill tacka livet. Det är 100% fantastiskt och utmanande på samma gång. Jag är glad för att jag är frisk, har en frisk och kry son, har en sambo som stöttar och älskar mig - jag ÄLSKAR DIG. Två föräldrar som betyder allt för mig - det finns inga som ni. En bror som är den bästa jag kan tänka mig - så positiv, glad, omtänksam, oegoistisk, en riktigt medmänniska och bara så jävla go - ALLTID. En gigantisk släkt som alltid bjuder på sig själva, stöttar och alltid finns där- inga krusiduller. Jag vill tacka livet. Det är för jäkla underbart!

Tack. 

Inga kommentarer: