torsdag 2 januari 2014

Happy New Year!!!

Jag inledde nyårsafton med att försova mig. Så den tänkta löparrundan innan frukost blev inställd. Istället blev det god äggmackorna och kaffe för att sedan ladda om för intervaller på denna godingen ;-) 

5 min uppvärmning där jag succésivt ökar tempot och motstånden. Sedan 
1 min X 10 intervaller. Drar ner tempot och plocka bort motstånd i 30 sec för att sedan köra igång igen. Snabbt och effektivt när man inte har tid. 

Med fullproppad bil begav vi oss mot Tjörn. På vägen släppte jag av Tomas som cyklade de resterande 3 milen upp. 


Lite lunch och sedan dök Familjen Berg/Nilsson och Halldin/Waldernes upp. Och där började kalaset. 6 vuxna och 5 barn. Ett minst sagt välorganiserat kaos :-) 


En skål. Sedan intogs förrätten i tv-rummet där även Jeppe visade en liten årskrönika. Grymt impad! 

Vår gryta blev magisk god, om du frågar mig. 

Efterrätten lika så. Choklad cheesecake...hello. Mmmm 


Ála wolverine? Haha

Love you! 

Mina girls! 


Kärlek! 

Morsan var inte lika pigg i morse efter att ha lagt sig 03:00. #nofilter #nomakeup #justme and my #love 

Underbart med frukost. Jag åt som en
Häst. 

I dag har det minst sagt vart en slappardag. Men en nyttig sådan. Min kropp är svullen efter alla kolhydrater- vilket jag vet med mig innan jag äter de, så i dag har jag hållt mig till det lite mer bättre alternativen. Rester från gårdagens middag, ägg och turkisk yoghurt till kvällsmat. Gott!

Älskar ledighet och egentid med familjen dygnet runt. Men då jag är en rutinmänniska ut i fingerspetsarna längtar jag lite till tisdag. Kluven minst sagt!

Nu ska jag ta till vara på de dagar som är kvar. Nyårslöften? Hmm...skriver ner mina tankar kring det  i ett annat inlägg. 

Sussa gott!!! 

Inga kommentarer: